Advertisement

Is This War Of Defense | Modi You Have Two Days Ask Your Army to retreat Otherwise | By Khadim Rizvi

Is This War Of Defense | Modi You Have Two Days Ask Your Army to retreat Otherwise | By Khadim Rizvi #Kashmir #Modi #KhadimHussainRizvi

Is This War Of Defense | Modi You Have Two Days Ask Your Army to retreat Otherwise | By Khadim Rizvi

Subscribe Here:

#KhadimHussainRizvi #TLP #TehreekLabbaikPakistan

For Latest updates, Speeches and Complete Bayanat's join Official Social Media Network of Allama Khadim Hussain Rizvi.

►Official Website


►Follow us on Google+


►Follow us on Twitter


►Follow us on Instagram


►Official YouTube Channel


►Follow us on Dailymotion


►Follow us on Vimeo

khadim hussain rizvi,khadim hussain rizvi bayan,allama khadim hussain rizvi,khadim hussain rizvi 2019,khadim hussain rizvi latest,allama khadim hussain rizvi bayan,modi,pak army,pakistan,labbaik walay,tlp,kashmir,jhung,hazoor ki ezzat,

Post a Comment

0 Comments