Advertisement

SHOPPER DE SIDSTE JULEGAVER 🎁✨ + EN LILLE OMORGANISERING AF VORES KØKKEN || VLOGMAS #8 | Mie Avi

SHOPPER DE SIDSTE JULEGAVER 🎁✨ + EN LILLE OMORGANISERING AF VORES KØKKEN || VLOGMAS #8 | Mie Avi Hey venner! (Åben for mere info)

Nu er vi over halvvejs til juleaften, wuhu! I dag tager min kæreste og jeg ud og juleshopper - vi køber bl.a. de sidste julegaver, som vi ikke fik købt til Black Friday. Jeg laver også en lille omorganisering af vores nye hylde ude i køkkenet. Tak fordi I ser med! ♡



#Vlogmas #Julegaver #MieAvi



Husk at abonnere, hvis I vil holde jer opdateret på mine videoer! Jeg uploader nye videoer hver anden dag frem til juleaften! :)
▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁
MIN HVERDAGSMAKEUP:
Loréal Infallible 24h Matte Foundation: (reklamelink)
Maybelline Concealer: (reklamelink)
Rimmel 020 Pink Rose:
Kate Moss Sculpting Palette: (reklamelink)
Maybelline Strobing Stick: (reklamelink)
Max Factor Brow Gel:
▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁
ANDRE UPLOADS ✂
► VLOGMAS DAG 5:

► VLOGMAS DAG 6:

► VLOGMAS DAG 7:
▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁
SOCIALE MEDIER ♡
Instagram: @mieavi
Flake & Freddies Instagram: @bostonbrothers_
▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁
FAQ ★
Q: Hvor gammel er du?
A: Jeg er 25.
Q: Hvilket kamera filmer du med?
A: Jeg bruger det her: (reklamelink)
Q: Hvilket objektiv bruger du?
A: Jeg bruger det her: (reklamelink)
Q: Hvilken mikrofon bruger du?
A: Jeg bruger denne: (reklamelink)
Q: Hvilket redigeringsprogram bruger du?
A: Adobe Premiere Pro CC 2019.
Q: Hvor finder du din musik?
A: Epidemic Sound.
Q: Hvilken race er jeres hunde?
A: Boston Terrier.
▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁
Kontakt ✉
mieavi@outlook.dk
▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁ ▁
Denne video er ikke sponsoreret og alle meninger/holdninger er 100% mine egne.

*HVAD ER REKLAMELINKS?
Reklamelinks betyder, at hvis jeg har inspireret dig til at købe et produkt, så modtager jeg en lille procentdel af det, der bliver købt via mine links som tak. Du som kunde betaler IKKE mere ved at shoppe gennem mine links, men du er med til at støtte mig og min YouTube-kanal. De penge jeg tjener via YouTube og reklamelinks bruger jeg bl.a. til at forbedre mit indhold fx ved at købe nyt udstyr og lignende :)

Hverdagsvlog,En dag i mit liv,24 timer med mig,48 timer med mig,Mie Avi,

Post a Comment

0 Comments